غسان ج 4
البارت الواحد والع.شرون للكاتبة /ندي علي ح.بيب
غسان بصد.مه:ايه دا معقول الكلام دا
نور طلعت من الحم.ام :غسان انا حامل
غسان راح م.سكها من شعرها
غسان بغ/ضب:ايه دا ايه اللي انا شيفه دا ممكن افهم ولا الو.سخ و/سخ طول عمره الفكره اللي كنت وخدها عنك صح انا كنت متأكد بس حولت اطلع وحده محترمه منك بس مفيش فايده
نور لعياط:غسان سيب شعري في ايه انت بتعمل ايه انا عملت ايه لكل دا
غسان رمي الفون في وشها:اتفرجي يا ام ابني اتفرجي وانت بتخ.ونيني قوليلي بقي م.ستنيا الواد دا من امتي لا والجرئه تجيبك لحد انك تجبيه هنا لكون مش مكفيكي يا مدام نور
نور بعياط :غسان صدقني والله معرف حاجه عن الرسايل دي صدقني بجد معرفش حاجه عن الرسايل دي انا معرفش مين اللي ممكن يبعت رسايل زي دي اصلاً وم.سكت ايده
غسان بقرف:ابعدي عني بجد انا قر,فان منك قرفان اووووي يعني اسمعي احنا هنروح نعد في القاهره في الفيلا اللي هناك وم.سمع.ش كلمة اعتراض وزي ما شوفتني ح.بي هتشوفي كرهي يا نور ارجع القيكي لمه الهدوم اخلصي وسبها ونزل
نور بعياط وصد.مه:غسان استني انا والله معرفش الرساله دي ايه اللي جبها ليا غساااااااان وبعد وقت من البكاء الشديد نور م.سحت د.موعها بكف ايدها نور بو/جع وشجاعه:انا هعرف مين السبب انه يد.مر علاقتي بجوزي بس لازم اروح معاه دلوقتي لحد معرف هيعمل ايه وراحت تجهز في الهدوم
………………….. في شقة نفين غسان:امي السلام عليكم
س,,كينه:ازيك يا ح.بيبي
غسان باس ايدها:الحمد الله اخبارك ايه يا امي
س,,كينه:الحمد الله يا ح.بة عيني نور فين
غسان بحزن مخفي:نيمه فوق تعبانه شويه
س,,كينه:ربنا يهنيكوا
نفين:نزلت ليه وسبت مراتك يا بني
غسان :انا رايح انا ونور نعيد في القاهرة في الفيلا اللي هناك
نفين:ماشي يا ح.بيبي ريحين امتي
غسان:النهارده وسبهم وطلع …………… في شقة غسان
غسان :اخلصي يلا علشان هنمشي
نور بعياط:حاض.ر
غسان:لالا د.موعك دي هنحتاجها بعدين
نور قربت منه :غسان انت م.ستحيل تكون مصدق صح
غسان بضحك:والله العظيم مش مصدق ايه وكمل بغ/ضب وحد باعت لمراتي جوزك نزل ولا لسه ايه خروف عايش معاكي في البيت ولا ايه متردي انا مش هعذبك لا بس هتسلي شويه واحنا علي دخلت عيد بقي وحمل الشنط ونزل بيها ونور وراه
غسان بعصبيه:مش عاوز اشوف د.معه وحده علي خدك انتي فهمه
نور:…
غسا بغ/ضب م.سك ايدها جامد :لما اكلمك تردي من غير ما تفكري حتي فهمه
نور بو/جع:ذراعي يا غسان وبصت في عينه
غسان بقرف:ايوا ودي طرقتك انك تضعفي اللي قدامك الا انا مبضعف قدام وحده ست يا نور هانم ويلا اخلصي ونزلو علي الشارع بدون السلام علي العائله ركلوا السياره
………………. في المخزن قاسم :غسان غساااان اسر :بابا وماما راحو مشوار وهيباتو منير :ايوا راحوا فين نفين من البلكونه:راحو فيلة القاهرة يا حج يعيدو قاسم:يابن المحظوظه اسر:انا هلوح امتي منير:بكرا قاسم هيخدك ويفسحك اسر :فين يعني قاسم :شحات ويتامر اسر :بس اما بابا يجي هخليه هو يوديني منير:خلاص روح اعد مع نسمه قاسم:اروح معاه اسر:لاء انا بعلف اروح لوحدي قاسم بغيظ:عيل بارد شبه ابوه منير :هتعمل عقلك بعقل طفل اخلص يلا روح حمل البضاعه مع التجار قاسم:حاض.ر يا حج يلا يا رجاله شهلو يلا الساعه بقت 10 بليل مش هنلحق واحد من التجار:حاض.ر يا ح.ض.رت الظابط …………………. في الطريق نور :ممكن تقف شويه علشان جعانه
غسان بعصبيه:لاء مش ض.روري
نور :بس انا حامل ودا خطر علي الطفل
غسان بسخريه:حامل اه ابني ولا
نور بقهر:هفضل اقولك ان معرفش حاجه عن الرسايل دي وانت حر
عسان بغل:ما انا حر برضوا وساق بسرعه رهيبه
نور بخ/وف غمضت عنيه وم.سكت في الجاكت بتاعه بدون قصد
غسان بص عليها بحزن وقال في نفسه:ليه ليه عملتي كدا ليه خونتيني ليه بس عاوز سبب واحد يخليكي تخونيني
…………………. في منزل منير نورهان :ممكن اعرف الحم.ام فين
نفين :امشي طوالي هتلقيه
نورهان مشت زي ما قالت
نورهان:تؤ ايه الدوخه دي بقي وبعدين دخلت غرفه من الغرف واو دي قوضه دي
عمر من وراها:انتي ايه دخلك هنا
نورهان:انا مشفتش حاجه والله بس انا عاوزه اروح الحمام مش اكتر
عمر :انتي مين
نورهان :افتح
عمر:اصبري
نورهان :ها خلصت
عمر :فتحي
نورهان كان شعرها ضفيرة ولبسه بنطلون جنيس ازرق وبلوزه قصيره شويه رصاصى
نورهان:انا نورهان صح.بت نور
عمر بتوهان :انتي جميله اووي
نورهان بكسوف:متشكره
